Szkolenie: Uproszczona księgowość w praktyce biur rachunkowych

Nowość

Nowość

Szkolenie: Uproszczona księgowość w praktyce biur rachunkowych

Termin: 5 listopada 2024, godz. 10:00-14:30

Podczas szkolenia „Uproszczona księgowość w praktyce biur rachunkowych” omówione zostaną na konkretnych przykładach obszary z zakresu uproszczonej księgowości, w których najczęściej pojawiają się wątpliwości. Do takich przypadków należą rozliczenia samochodów osobowych, ujmowanie wynagrodzeń i składek ZUS, wprowadzenie lub wycofanie majątku prywatnego do i z firmy. Ponadto ekspert wskaże na praktyczne rozwiązania, które mogą ułatwić prowadzenie uproszczonej księgowości w biurach rachunkowych.

pełny opis expand_more

275,40 306 zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 306 zł

local_shipping Szkolenie

Dodaj do koszyka

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close

Uproszczona księgowość w praktyce biur rachunkowych – szkolenie online

Podczas kompleksowego szkolenia omówione zostaną obszary z zakresu księgowości uproszczonej, które przysparzają najwięcej trudności i wątpliwości w praktyce biur rachunkowych. Do zagadnień takich należą m.in.: rozliczanie samochodów osobowych w firmie, ujmowanie wynagrodzeń i składek ZUS w kosztach czy wprowadzenie lub wycofanie majątku prywatnego do i z firmy. Uczestnicy dowiedzą się również, na czym polega uproszczona księgowość, do jakiej kwoty i kto może prowadzić księgowość uproszczoną oraz jak powinna wyglądać uproszczona ewidencja sprzedaży.

Prezentację tematu ekspert oprze na konkretnych przykładach i praktycznych rozwiązaniach, które ułatwią prowadzenie uproszczonej księgowości w biurze rachunkowym. W trakcie szkolenia każdy z uczestników będzie miał możliwość zadania pytań, co pozwoli na rozwianie na bieżąco wszelkich pojawiających się wątpliwości!

Szkolenie adresowane jest do księgowych pracujących w biurach rachunkowych, jednak będzie przydatne również dla księgowych pracujących w firmach i chcących pogłębić wiedzę nt. uproszczonej księgowości.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia księgowości uproszczonej
  • Możliwość zadania pytań ekspertowi oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży
  • Uzyskanie imiennego certyfikatu potwierdzającego nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe
  • Dostęp do nagrania szkolenia oraz materiały szkoleniowe zawierające cały zakres omawianej tematyki
  • Bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Uproszczona księgowość w praktyce biur rachunkowych – program szkolenia

Termin: 5 listopada 2024 r., godz.10:00-14:30

  1. Ryczałt a problem w doborze stawki
  • Przegląd stawek w zryczałtowanym podatku dochodowym
  • Zmiany w stawkach podatku dochodowego wprowadzone przez Polski Ład 
  • Stawki w ryczałcie a problemy interpretacyjne 
  • Wolny zawód a opodatkowanie zryczałtowanym podatkiem dochodowym na przykładzie usług księgowych
  1. Dotacje w KPiR
  • Dotacja stanowiąca przychody podatkowe 
  • Rozliczanie kosztów sfinansowanych z dotacji
  • Dotacje na rozpoczęcie działalności (ujęcie kosztów w przypadku przychodów wolnych od podatku)
  • Dotacje na środki trwałe
  1. Samochód w firmie a koszt podatkowy
  • Definicja samochodu osobowego 
  • Limity podatkowe dla samochodów osobowych 
  • Zasady ustalania wysokości kosztów przy nabyciu samochodu, leasingu, eksploatacji oraz kosztów ubezpieczeń
  1. Moment ujęcia przychodu i kosztu podatkowego
  • Moment ujęcia kosztu i przychodu w KPiR – zasada ogólna
  • Interpretacja ogólna w zakresie ujmowania kosztów
  1. Wynagrodzenia i składki ZUS w kosztach
  • Przesunięcie terminu wypłaty wynagrodzeń, a ich prawidłowe ujęcie w kosztach 
  • Wypłata wynagrodzenia lub zapłata składek ZUS po terminie a ich wpływ na ewidencję księgową
  1. Zaliczki miesięczne, kwartalne oraz uproszczone, a także ustalanie wpływu inwentaryzacji na zaliczki
  • Ustalanie zaliczek miesięcznych i kwartalnych
  • Zasady stosowania zaliczek uproszczonych oraz ich wady i zalety
  • Wpływ inwentaryzacji na zaliczki
  1. Majątek prywatny – wprowadzenie do firmy oraz wycofanie z firmy
  • Wprowadzenie majątku prywatnego do firmy – dokumentacja, amortyzacja
  • Wycofanie majątku prywatnego a obowiązki podatkowe

W trakcie szkolenia przewidziana jest 15-minutowa przerwa.

Ekspert – Arkadiusz Szulc

Doradca podatkowy, praktyk, specjalista ds. finansów i rachunkowości. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego Katedry Rachunkowości, specjalista w zakresie organizacji rachunkowości finansowej i podatkowej w małych i średnich przedsiębiorstwach, trener oraz wykładowca w Sopockiej Szkole Wyższej w zakresie podatków, rachunkowości oraz systemu ubezpieczeń społecznych, wieloletni praktyk w zakresie księgowości prowadzący własną firmę consultingowo-rachunkową. Posiada uprawnienia wydane przez Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg oraz certyfikat Głównego Księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Laureat wielu ogólnopolskich konkursów o tematyce rachunkowo-podatkowej, autor wielu publikacji w zakresie rachunkowości i zarządzania.

Szczegóły organizacyjne szkolenia online

Szkolenie rozpocznie się 5 listopada 2024 o godz. 10:00 i zakończy się o godz. 14:30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Szkolenie przeznaczone są do oglądania na żywo w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na szkolenie, dzień przed wydarzeniem otrzymają w osobnym mailu link do udziału. W trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem szkolenia i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.

Minimalne wymagania sprzętowe

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Organizator szkolenia: INFOR PL S.A.


Szkolenia zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

https://sklep.infor.pl/pliki/6667.png

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

AUTORZY arrow_forward_ios

AUTORZY

close

Arkadiusz Szulc

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Wydawca

Infor PL S.A.

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek, których wydawcą jest INFOR, wysyłka zostanie uruchomiona po złożeniu zamówienia. W przypadku książek innych wydawców, wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty