Często zadawane pytania
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Za pośrednictwem sklepu internetowego: www.sklep.infor.pl,
- Telefonicznie: 22 761 30 99,
- E-mailem: prenumerata@infor.pl,
- Faksem: 22 212 07 31,
- Listownie: INFOR PL S.A. ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa,
W przypadku zamówień złożonych telefonicznie lub pisemnie zostanie przesłany do Państwa dokument płatniczy - specyfikacja z 14 dniowym terminem płatności. Specyfikacja będzie zawierała spersonalizowany numer rachunku bankowego, przypisany do Państwa płatności.
Na jaki okres mogę zamówić prenumeratę?
Przyjmujemy zamówienia na okres: 12 miesięcy, 6 miesięcy, 3 miesięcy, 1 miesięca. Jeśli interesuje Państwa inny okres prenumeraty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
- Przelew - płatność na konto bankowe:
INFOR PL S.A. ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa
mBank 71 1140 1010 0000 3608 2400 1020
W tytule przelewu prosimy o podanie nazwy zamówionej publikacji. W przypadku prenumeraty prosimy dodatkowo o podanie jej okresu.
- Karta płatnicza / przelew internetowy:
Ta forma płatności jest dostępna w przypadku zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.sklep.infor.pl. Płatności obsługuje firma eCard.
Płatność przy odbiorze przesyłki – dotyczy zamówień na książki, publikacje jednorazowe, pojedyncze wydania czasopism. W tym przypadku dokonują Państwo płatności przy odbiorze przesyłki listonoszowi lub kurierowi doręczającemu przesyłkę.
Jaki jest termin uruchomienia dostępu do zamówionego serwisu internetowego lub publikacji typu e-book?
- W przypadku transakcji zrealizowanej w e-sklepie, zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto (link: https://sklep.infor.pl/moje_konto.html), wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.
- W przypadku zamówienia złożonego w formie pisemnej, otrzymają Państwo informację o loginie i haśle dostępu do konta INFOR.PL e-mailem w ciągu 48h (od tej chwili dostęp będzie aktywny).
- Składając zamówienie telefonicznie zostaną Państwo podczas rozmowy poinformowani przez konsultanta o szczegółach dotyczących uruchomienia dostępu.
Czy login i hasło przypisane są do jednego komputera?
Zarówno login, jak i hasło dostępu do konta INFOR.PL nie są przypisane wyłącznie do jednego stanowiska pracy. Mają Państwo możliwość logowania się do konta INFOR.PL w dogodnym dla siebie czasie i za pośrednictwem dowolnego stanowiska posiadającego dostęp do Internetu (należy pamiętać, że w tym samym czasie może być zalogowana tylko jedna osoba).
Jakie są koszty realizacji wysyłki?
Koszty wysyłki czasopism w ramach zamówionej prenumeraty ponosi Wydawca.
Koszty wysyłki publikacji książkowych, wydań jednorazowych lub pojedynczych numerów czasopism są następujące:
- Poczta Polska, płatność przelewem lub kartą -7,90 zł.
- Poczta Polska, płatność przy odbiorze - 12,90 zł.
- Przesyłka kurierska (DPD) płatność przelewem lub kartą - 12 zł.
- Przesyłka kurierska (DPD) płatność przy odbiorze - 17 zł.
Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.
Czy jest możliwość skierowania wysyłki na inny adres niż adres, na który zostanie wystawiona faktura ?
Składając zamówienie należy wskazać oba adresy niezbędne do prawidłowego zrealizowania wysyłki: adres płatnika (dane do faktury) oraz adres odbiorcy, na który powinna zostać skierowana wysyłka. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z Państwa wytycznymi.
Dokonałem wpłaty za zamówienie, w jakim terminie otrzymam fakturę VAT?
Fakturę VAT wystawiamy w ciągu 7 dni od daty dokonania wpłaty przez klienta. Wysyłka faktur jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeśli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie e-faktur wówczas faktura VAT zostanie przesłana e-mailem w formacie PDF.
Czy do prenumerowanego czasopisma przewidziany jest bezpłatny dostęp do wersji internetowej?
Dostęp do wersji internetowej prenumerowanego czasopisma wydawanego nakładem INFOR PL S.A. jest bezpłatny. Aktywacji dostępu prosimy dokonać wypełniając formularz www.aktywacja.infor.pl lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99. Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymają Państwo e-mailem login i hasło dostępu do swojego konta INFOR.PL.
Czy klienci prenumerujący czasopisma INFOR PL w firmach kolporterskich mogą korzystać z bezpłatnego dostępu do wersji internetowej czasopism?
W przypadku prenumeraty opłaconej w firmie kolporterskiej, warunkiem uzyskania dostępu jest wypełnienie formularza dostępnego na stronie www.aktywacja.infor.pl oraz przesłanie faksem 22 761 30 31/32 lub e-mailem bok@infor.pl potwierdzenia zamówienia prenumeraty (np. faktura za prenumeratę z firmy kolporterskiej). Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymają Państwo e-mailem login i hasło dostępu do swojego konta INFOR.PL.
Czy mogę sprawdzać status realizacji zamówienia ?
Wystarczy zalogować się do swojego konta INFOR.PL: www.sklep.infor.pl, zakładka Twoje konto > Historia zamówień.
Zapomniałem login i hasło, co powinienem zrobić ?
Login i hasło można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99.
Jeśli znają Państwo login, a jedynie nie pamiętają hasła, zachęcamy do skorzystania z opcji Zapomniałem hasła, dostępnej na stronie: https://sklep.infor.pl/logowanie.html.
Czy mogę dokonać zmiany loginu i hasła?
Zmiany loginu i hasła można dokonać logując się do swojego konta INFOR.PL: www.sklep.infor.pl, zakładka Twoje konto > Zmiana loginu i hasła.
Mam problem z prawidłowym logowaniem do konta INFOR.PL, co powinienem zrobić?
Prosimy o zweryfikowanie poniższych punktów, które mogą wpływać na prawidłowe logowanie się do konta INFOR.PL:
- Czy nie został wciśnięty przycisk CAPS-LOCK?
- Czy przy haśle nie zostały wpisane dodatkowe spacje lub inne znaki?
- Czy przeglądarka akceptuje pliki cookies?
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99.
Czy otrzymam informację o kończącym się okresie mojej prenumeraty?
Przed zakończeniem prenumeraty zostanie skierowana do Państwa propozycja kontynuacji zamówienia na kolejny okres. Przesyłka będzie zawierała dokument płatniczy oraz materiały promocyjne dotyczące oferty kontynuacji prenumeraty.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, jak złożyć reklamację ?
Jeśli towar ulegnie uszkodzeniu podczas transportu prosimy o dokonanie zwrotu na adres MAGAZYN INFOR PL S.A. OPEN PARTNER ul. Duninowska 9a,
87-800 Włocławek – reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni.