Szkolenie: Akcja Bilans 2024 - rachunkowe zamknięcie roku

Bestseller

Bestseller

Szkolenie: Akcja Bilans 2024 - rachunkowe zamknięcie roku

Termin: 27 listopada 2024, godz. 10:00-16:00

Podczas szkolenia "Akcja Bilans 2024 - rachunkowe zamknięcie roku" uczestnicy uzyskają wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do poprawnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami zamknięcia roku obrotowego oraz poznają najważniejsze elementy pozwalające na efektywne i sprawne zamknięcie ksiąg rachunkowych oraz przygotowanie wymaganego przez ustawę o rachunkowości sprawozdania finansowego.

pełny opis expand_more

536,28 670,35 zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: 550 zł

local_shipping Szkolenie

Dodaj do koszyka

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close


„Akcja Bilans 2024 - rachunkowe zamknięcie roku” – szkolenie online

Podczas kompleksowego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakich formalności należy dopełnić na koniec roku podatkowego i jak poprawnie przeprowadzić bilans zamknięcia - jak zamknąć rok księgowy, na czym polega zamknięcie roku finansowego i w jakim terminie należy zamknąć księgi rachunkowe.

Ekspertka przedstawi wszystkie aspekty związane z poprawnym i zgodnym z aktualnymi przepisami zamknięciem roku 2024 od strony przepisów rachunkowych. Uczestnicy poznają praktyczne wskazówki i rozwiązania dotyczące prowadzenia ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdania finansowego oraz różnice pomiędzy prawem bilansowym a podatkowym, dzięki czemu poprawnie zidentyfikują pozycje wpływające na podatek odroczony. Nauczą się także prawidłowo sporządzać bilans zysków i strat. Dzięki udziałowi w szkoleniu zamknięcie roku finansowego odbędzie się w sposób prosty i bezbłędny!

Szkolenie adresowane jest do księgowych, pracowników i właścicieli biur rachunkowych oraz osób odpowiedzialnych za zamknięcie roku i uczestniczących w sporządzaniu sprawozdań finansowych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu rachunkowego zamknięcia roku 2024 i poprawnego przygotowania sprawozdania finansowego
  • Możliwość zadania pytań ekspertce oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży
  • Uzyskanie imiennego certyfikatu potwierdzającego nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe
  • Dostęp do nagrania szkolenia oraz dodatkowe materiały szkoleniowe zawierające całą omawianą tematykę
  • Bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Zapisując się na szkolenie, otrzymasz dodatkowo wyjątkowy PREZENT – elegancki notatnik w formacie A5! Nie zwlekaj, promocja obowiązuje tylko do 3 listopada 2024 r.

„Akcja Bilans 2024 - rachunkowe zamknięcie roku” – program szkolenia online

  1. Podstawy prawne w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdania finansowego za 2024.

  2. Zamknięcie roku 2024:
  • Harmonogram dotyczący prac bilansowych.
  • Uproszczenia w rachunkowości.
  • Zasady sporządzania rocznego sprawozdania finansowego.
  • Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe.
  • Badanie rocznego sprawozdania finansowego.
  • Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego.
  • Publikacja rocznego sprawozdania finansowego.

  1. Omówienie poszczególnych elementów sprawozdania finansowego za 2024 rok:
  • Rachunek zysków i strat.
  • Rachunek przepływów pieniężnych.
  • Zestawienie zmian w kapitale własnym.
  • Wprowadzenie do sprawozdania finansowego, dodatkowe informacje i objaśnienia.

  1. Zdarzenia po dniu bilansowym i ich wpływ na sprawozdanie finansowe.
  • Omówienie najczęściej występujących zdarzeń po dniu bilansowym oraz sposobu ich ujęcia w księgach rachunkowych i sprawozdaniu finansowym.
  • Wartości szacunkowe, zmiany polityki rachunkowości, błędy podstawowe oraz ich wpływ na sprawozdanie finansowe w tym sposób prezentacji.
  • Najczęściej występujące błędy dot. zdarzeń około bilansowych.

  1. Inwentaryzacja – sposoby przeprowadzania i dokumentowania procesu inwentaryzacji
  • Terminy przeprowadzenia.
  • Metody inwentaryzacji.
  • Rozliczenie inwentaryzacji.

  1. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
  • Przyczyny wykazywania podatku odroczonego.
  • Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym.
  • Najczęściej występujące różnice uwzględniane w podatku odroczonym.
  • Metody weryfikacji poprawności ustalonego podatku odroczonego.
  • Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym.

  1. Wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy przy założeniu kontynuacji działalności gospodarczej:
  • Wycena wartości bilansowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Wycena inwestycji długoterminowych.
  • Wycena inwestycji krótkoterminowych.
  • Wycena rzeczowe składniki aktywów obrotowych.
  • Wycena należności i udzielonych pożyczek.
  • Wycena zobowiązań, w tym finansowych.
  • Wycena kapitałów oraz udziałów własnych.

  1. Sesja pytań i odpowiedzi

W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy: 15 i 30 minutowa.

Ekspertka – Małgorzata Tarkowska

Absolwentka studiów magisterskich ekonomicznych i pedagogicznych jak również studiów podyplomowych na kierunku dyrektor finansowy oraz rachunkowość. Ponad 25 letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości, podatków oraz audytu zdobywane w podmiotach z różnych branż i o różnej wielkości jako główny księgowy, dyrektor finansowy oraz biegły rewident. Obecnie Prezes spółki rachunkowo-audytorskiej oraz trener na szkoleniach wewnętrznych w zakresie rachunkowości i podatków, wykładowca z zakresu podatków, rachunkowości oraz prawa spółek. Jest osobą, która uwielbia pracę z ludźmi oraz przekazywanie im swojej wiedzy, jak również czerpanie wiedzy od innych (ciągłe samodoskonalenie).

Szczegóły organizacyjne szkolenia online

Szkolenie rozpocznie się 27 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 16.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Szkolenie przeznaczone jest do oglądania na żywo w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na szkolenie, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do udziału. W trakcie szkolenia uczestnicy mają możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem szkolenia i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań ekspertka odpowie na jak największą ich liczbę.

Minimalne wymagania sprzętowe

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Organizator szkolenia: INFOR PL S.A.


Szkolenie zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

https://sklep.infor.pl/pliki/6667.png

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

AUTORZY arrow_forward_ios

AUTORZY

close

Małgorzata Tarkowska

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Wydawca

Infor PL S.A.

Data wydania

2024-06-12

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek, których wydawcą jest INFOR, wysyłka zostanie uruchomiona po złożeniu zamówienia. W przypadku książek innych wydawców, wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty