Mała Księgowość – wielofirmowy program do księgowości

Mała Księgowość – wielofirmowy program do księgowości

„Mała Księgowość – wielofirmowy program do księgowości” to aplikacja umożliwiająca prowadzenie księgowości dla nieograniczonej ilości firm rozliczających podatek w oparciu o księgę przychodów i rozchodów lub ryczałt ewidencjonowany. Przeznaczona jest dla firm jednoosobowych oraz dla spółek cywilnych oraz jawnych. Ponadto umożliwia rozliczanie podatku VAT, ZUS, kilometrówki, środków trwałych oraz umożliwia wysyłkę plików JPK i e-Deklaracji.

pełny opis expand_more

399,99

local_shipping Wysyłka klucza aktywacyjnego realizowana w ciągu 24 godzin od opłacenia zamówienia

Dodaj do koszyka

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close

Funkcjonalności ogólne

  • Rozliczanie nieograniczonej ilości firm
  • Rozliczanie firm rozliczających podatek na podstawie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • Rozliczanie firm rozliczających podatek na podstawie ryczałtu ewidencjonowanego
  • Rozliczanie firm jednoosobowych, spółek cywilnych oraz spółek jawnych

JPK

  • Generowanie i wysyłkę jednolitych plików kontrolnych (JPK) na żądanie organów kontroli skarbowej
  • Tworzenie JPK_PKPiR
  • Tworzenie JPK_EWID
  • Tworzenie JPK_VAT
  • Możliwość zapisu plików JPK na dysk oraz bezpośrednia wysyłka na serwer z użyciem e-podpisu, ePUAP lub bramki autoryzującej

W zakresie podatku dochodowego

  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (PKPiR)
  • Rozliczanie podatku dochodowego metodą progresywną i liniową
  • Rozliczanie podatku dochodowego miesięczne lub kwartalne
  • Wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy (PIT-5, PIT-5L)
  • Ewidencjonowanie zapłaconych zaliczek na podatek dochodowy

W zakresie podatku ryczałtowego

  • Prowadzenie ewidencji przychodów dla stawek 20%, 17%, 15%, 14%, 12,5%, 12%, 10%, 8.5%, 5.5%, 10% oraz 3%
  • Rozliczanie ryczałtu miesięczne lub kwartalne
  • Wyliczanie należnego ryczałtu
  • Ewidencjonowanie zapłaconego podatku ryczałtowego

W zakresie VAT

  • Prowadzenie ewidencji VAT sprzedaży
  • Prowadzenie ewidencji VAT zakupów
  • Rozliczanie VAT miesięczne lub kwartalne
  • Wyliczanie podatku VAT do zapłaty
  • Ewidencjonowanie zapłaconego podatku VAT

ZUS

  • Wyliczanie koniecznych do opłacenia składek ZUS
  • Ewidencjonowanie zapłaconych składek ZUS

Kilometrówka

  • Rozliczanie dowolnej ilości pojazdów
  • Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu osobowego
  • Prowadzenie ewidencji kosztów eksploatacji pojazdu osobowego

Kontrahenci

  • Możliwość wprowadzenia dowolnej liczby kontrahentów
  • Automatyczne pobieranie danych kontrahentów z bazy REGON
  • Sprawdzanie kontrahentów czy są czynnymi podatnikami VAT
  • Sprawdzanie kontrahentów czy są czynnymi podatnikami VAT-UE (w bazie VIES)
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • Możliwość wprowadzenia dowolnej liczby elementów wyposażania

Środki trwałe

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Wyliczanie amortyzacji metodą jednorazową, liniową lub degresywną

Dowody wewnętrzne

  • Generowanie DW dla przychodów
  • Generowanie DW dla kosztów
  • Ewidencjonowanie dowodów wewnętrznych

Generowanie i ewidencjonowanie not księgowych

  • Generowanie not księgowych uznaniowych
  • Generowanie not księgowych obciążeniowych
  • Ewidencjonowanie wystawionych not

Generowanie not korygujących

  • Generowanie not korygujących
  • Ewidencjonowanie wystawionych not

e-Deklaracje

  • Generowanie deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-ZZ, VAT-ZT, VAT-UE, VAT-UEK, VAT-27, PIT-36, PIT-36L
  • Wysyłka formularzy do systemu e-Deklaracje z użyciem e-podpisu lub bramki autoryzującej

Wydruki

  • Księga przychodów i rozchodów
  • Zbiorcze podsumowanie księgi
  • Ewidencja przebiegu pojazdu osobowego
  • Ewidencja kosztów eksploatacji pojazdu osobowego
  • Zestawienie porównawcze rzeczywistych i ryczałtowych kosztów eksploatacji pojazdu
  • Rejestry VAT sprzedaży
  • Rejestry VAT zakupów
  • Noty księgowe
  • Noty obciążeniowe
  • Noty korygujące
  • Ewidencja wyposażenia
  • Formularze deklaracji podatkowych
  • Urzędowe poświadczenia odbioru (UPO) dla e-Deklaracji i JPK
  • Polecenia wpłaty gotówkowej do ZUS i do urzędu skarbowego
  • Ewidencja środków trwałych
  • Możliwość zapisu wszystkich wydruków do PDF

Zestawienia i raporty

  • Generowanie zestawień dla przychodów w oparciu o wiele kryteriów
  • Generowanie zestawień dla kosztów w oparciu o wiele kryteriów

Personalizacja

  • Przydzielanie dostępu do programu wielu użytkownikom, którym można nadawać indywidualne prawa korzystania z programu
  • Dostosowanie interfejsu programu do upodobań użytkownika (szerokości kolumn w tabelach, rodzaj wyświetlanych danych)
  • Dostosowanie wydruków do upodobań użytkownika (krój i rozmiar czcionek, szerokości kolumn w tabelach, rodzaj wyświetlanych danych)
  • Możliwość skorzystania z kilkudziesięciu "skórek" interfejsu

Słowniki

  • Zdarzenia gospodarcze
  • Uwagi do zdarzeń gospodarczych
  • Rodzaje rejestrów VAT sprzedaży
  • Rodzaje rejestrów VAT zakupów
  • Trasy dla kilometrówki
  • Rodzaje kosztów eksploatacji pojazdu
  • Towary, opłaty, wydatki, obciążenia, uznania
  • Lista wszystkich urzędów skarbowych w Polsce

RODO (Regulacja o Ochronie Danych Osobowych)

  • Zgodność z wymaganiami stawianymi przez RODO
  • Wymuszanie haseł zgodnych z wytycznymi RODO
  • Prowadzenie rejestru operacji użytkownika
  • Możliwość nadawania użytkownikom programu praw dostępu do danych

Inne

  • Automatyczne księgowanie wystawianych dokumentów z aplikacji Pakiet Przedsiębiorcy - Rachunek, Faktura VAT, Sprzedaż i Magazyn oraz Kadry i Płace
  • Możliwość archiwizacji bazy danych i tworzenie kopii bezpieczeństwa

Warunki licencji

  • Dożywotnia licencja oraz bezpłatne aktualizacje przez rok od zakupu
  • Bezpłatne wsparcie techniczne oraz serwisowe przez rok od zakupu

Link do w pełni funkcjonalnej wersji testowej do wypróbowania bez żadnych zobowiązań:
www.pakietprzedsiebiorcy.pl/download/mala-ksiegowosc

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Wydawca

Fineco

Data wydania

2024-09-09

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek, których wydawcą jest INFOR, wysyłka zostanie uruchomiona po złożeniu zamówienia. W przypadku książek innych wydawców, wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty