Konferencja: Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów

Konferencja: Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów

Termin: 29 października 2024, godz. 9:20-15:05

Podczas konferencji „Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów: Kompleksowe wdrożenie procedur i dokumentacji” eksperci przeprowadzą uczestników przez proces tworzenia wewnętrznych procedur, prowadzenia niezbędnej dokumentacji, zarządzania zgłoszeniami oraz przygotowania organizacji na możliwe kontrole i audyty. Przedstawią również najlepsze praktyki i gotowe rozwiązania wspierające dostosowanie organizacji do nowych wymogów prawnych oraz odpowiedzą na wszelkie pytania.

pełny opis expand_more

Konferencja

SKORZYSTAJ Z RABATU -20%!
ODBIERZ GRATIS: Plakat – procedura krok po kroku

388 485 zł

local_shipping Konferencja

Dodaj do koszyka

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close


Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów: Kompleksowe wdrożenie procedur i dokumentacji – konferencja online

W obliczu nowych regulacji prawnych każda organizacja staje przed wyzwaniem prawidłowego wdrożenia przepisów ustawy o ochronie sygnalistów. Podczas konferencji online „Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów: Kompleksowe wdrożenie procedur i dokumentacji” omówiona zostanie dyrektywa o ochronie sygnalistów oraz liczne zmiany, a eksperci krok po kroku przeprowadzą uczestników przez cały proces – od tworzenia wewnętrznych procedur, przez przygotowanie niezbędnej dokumentacji, aż po praktyczne aspekty zarządzania zgłoszeniami i przygotowania do audytów.

Eksperci specjalizujący się w tematyce ochrony sygnalistów podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując najlepsze praktyki oraz gotowe rozwiązania, które pomogą w skutecznym dostosowaniu organizacji do nowych wymogów prawnych.

Udział w konferencji gwarantuje zdobycie cennych informacji oraz narzędzi niezbędnych do skutecznego wdrożenia systemu ochrony sygnalistów w organizacji.

Dodatkowo, podczas zakupu udziału w konferencji, uczestnicy otrzymają rabat -20% oraz prezent: Plakat Sygnalista - nowa procedura krok po kroku!

Kluczowe zagadnienia:

  • Tworzenie i wdrażanie wewnętrznych procedur zgłaszania naruszeń
  • Dokumentacja ochrony sygnalistów: wzory i dobre praktyki
  • Skuteczne narzędzia IT do zarządzania zgłoszeniami sygnalistów
  • Jak prawidłowo prowadzić rejestr zgłoszeń sygnalistów: przykłady i wytyczne
  • Jak przygotować organizację na audyt związany z ochroną sygnalistów?

Dzięki udziałowi w konferencji w konferencji:

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu ochrony sygnalistów
  • Unikniesz kar i konsekwencji niewdrożenia lub nieprawidłowego wdrożenia procedury ochrony sygnalistów
  • Zyskasz możliwość zadania pytań ekspertom oraz wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży
  • Uzyskasz imienny certyfikat potwierdzający Twoje nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe
  • Otrzymasz dostęp do nagrania konferencji oraz materiały szkoleniowe zawierające cały zakres omawianej tematyki
  • Otrzymasz prezent - Plakat Sygnalista - nowa procedura krok po kroku
  • Otrzymasz bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Zapisując się na konferencję do 3.11.2024, otrzymasz dodatkowo wyjątkowy PREZENT – elegancki notatnik w formacie A5! Nie zwlekaj, liczba egzemplarzy jest ograniczona!

Praktyczne aspekty ochrony sygnalistów: Kompleksowe wdrożenie procedur i dokumentacji – program konferencji – 29.10.2024

9.20 Rozpoczęcie konferencji

9.30-10.30 Tworzenie i wdrażanie wewnętrznych procedur zgłaszania naruszeń – krok po kroku

Prelegent: Paweł Sawicki, Partner kierujący praktyką prawa karnego gospodarczego kancelarii Bird & Bird

  • Opracowanie i implementacja efektywnych procedur zgłaszania nieprawidłowości – praktyczne wskazówki
  • Zgodność zgłaszania naruszeń z nową ustawą o ochronie sygnalistów
  • Elementy procedury wymagane przepisami prawa
  • Skuteczność procedury zgłaszania naruszeń w praktyce
  • Procedura zgłaszania naruszeń – przykłady dokumentów

10.35-11.35 Dokumentacja ochrony sygnalistów: wzory i dobre praktyki

Prelegent: Aleksander Kuźniar, Prawnik, Audytor, Ekspert prawa pracy

  • Kluczowe dokumenty jakie każda organizacja powinna posiadać w związku z ochroną sygnalistów
  • Formularze zgłoszeniowe – wzory dokumentów
  • Regulaminy ochrony sygnalistów – wzory dokumentów
  • Polityka przeciwdziałania działaniom odwetowym

11.40-12.25 Skuteczne narzędzia IT do zarządzania zgłoszeniami sygnalistów: przegląd i wdrożenie

Prelegent: Rafał Barański, CEO braf.tech

  • Nowoczesne narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie zgłoszeniami sygnalistów
  • Jak wybrać i wdrożyć odpowiednie oprogramowanie, które zapewni anonimowość zgłoszeń
  • Skuteczne zarządzanie procesem i jego monitorowanie zgodności z nowymi przepisami

12.25-13.00 Przerwa

13.00-14.00 Jak prawidłowo prowadzić rejestr zgłoszeń sygnalistów: przykłady i wytyczne

Prelegent: Katarzyna Gospodarowicz, Radca prawny, partner w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. j. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm

  • Zasady prowadzenia rejestru zgłoszeń, zgodnego z wymogami ustawy o ochronie sygnalistów
  • Rejestr zgłoszeń sygnalistów – przykłady i wzory dokumentów
  • Jakie informacje muszą być zawarte w rejestrze zgłoszeń sygnalistów
  • Jak archiwizować i chronić rejestry – praktyczne wskazówki

14.05-15.05 Jak przygotować organizację na audyt związany z ochroną sygnalistów?

Prelegenci: Marcin Ajs, adwokat, wspólnik w Kancelarii DCA Dziekański Chowaniec Ajs oraz Paweł Dziekański, adwokat, wspólnik w Kancelarii DCA Dziekański Chowaniec Ajs

  • Przygotowanie organizacji do ewentualnych audytów związanych z ochroną sygnalistów
  • Jakie dokumenty należy przygotować w przypadku audytu
  • Standardy audytu – praktyczne wskazówki
  • Jak wygląda typowy przebieg audytu

15.05 Zakończenie konferencji


Prelegenci

Marcin Ajs

Adwokat, wspólnik w Kancelarii DCA Dziekański Chowaniec Ajs

Specjalista prawa karnego, w tym prawa karnego gospodarczego, postępowania karnego oraz compliance. Występuje jako obrońca i pełnomocnik pokrzywdzonych w wielu skomplikowanych postępowaniach karnych i karnych skarbowych. Na swoim koncie ma udział w licznych postępowaniach dotyczących korupcji w sektorze publicznym, manipulacji instrumentami finansowymi, prania brudnych pieniędzy, oszustw, wyłudzeń podatku VAT, czy też naruszenia i wykorzystania tajemnicy przedsiębiorstwa i czynów nieuczciwej konkurencji. Wspiera klientów w zakresie minimalizacji ryzyka odpowiedzialności poprzez wdrażanie programów compliance, w tym sygnalistów. Wykładowca na studiach podyplomowych "Compliance & ESG Officer" na Uczelni Łazarskiego.

Rafał Barański

CEO braf.tech

Innowator w dziedzinie bezpieczeństwa IT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Założyciel i prezes braf.tech, firmy dostarczającej przełomowe rozwiązania, które wspierają firmy w spełnianiu wymagań prawnych i minimalizowaniu ryzyka. Twórca systemu IGA sara.next i aplikacji dla sygnalistów whiblo.pl, narzędzi wykorzystujących najnowsze technologie do ochrony danych i zapewnienia zgodności z przepisami.

Paweł Dziekański

Adwokat, wspólnik w Kancelarii DCA Dziekański Chowaniec Ajs

Specjalista prawa karnego z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi sprawy dotyczące przestępstw powszechnych, gospodarczych i karno-skarbowych. Doradza również w zakresie prawa cywilnego m.in.: zobowiązań umownych, odpowiedzialności odszkodowawczej, dóbr osobistych i prawie rzeczowym. Posiada duże doświadczenie w występowaniu przed sądami wszystkich szczebli oraz organami administracyjnymi. Uczestniczy w audytach compliance i wdrażaniu polityk compliance w zakresie m.in. ESG, AML, sygnalistów, antyfraudowych i innych. Asystent naukowy w Zakładzie Prawa Karnego Polskiej Akademii Nauk, gdzie zajmuje się głównie prawem karnym gospodarczym i prawem karnym międzynarodowym.

Katarzyna Gospodarowicz

Radca prawny, partner w Kancelarii Prawnej Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. j. działającej w międzynarodowej sieci Schindhelm

Doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewnienie nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz świadczy pomoc klientom zagranicznym również w zakresie uzyskania zezwoleń na pracę, pozwoleń pobytowych, czy innych decyzji związanych z pobytem i pracą na terenie Polski. Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.

Aleksander Kuźniar

Prawnik, audytor, ekspert prawa pracy

Prawnik, audytor, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych, wieloletnie doświadczenie Inspektora Pracy PIP, wykładowca na studiach podyplomowych Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie w zakresie prawa pracy, autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób Na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy Infor od 2009 oraz komentarzy do innych ustaw z zakresu prawa pracy itd. Ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników, Ustawy o czasie pracy kierowców. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, audytów, poradników w zakresie sposobu sporządzania regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, procedur antymobbingowych, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy itd.

Występował również jako specjalista z zakresu prawa pracy powołany do sporządzania opinii dla prokuratury. Od kilkunastu lat prowadzi wykłady oraz doradztwo prawne w zakresie prawa pracy, bhp, RODO, sporządza dostosowane do potrzeb pracodawców regulaminy, procedury i inne dokumenty w tym zakresie.

Paweł Sawicki

Partner kierujący praktyką prawa karnego gospodarczego kancelarii Bird & Bird

Świadczy kompleksowe usługi w obszarze prawa karnego dla biznesu. Specjalizuje się w prawie karnym, w tym głównie karnym gospodarczym, postępowaniach spornych i compliance. Posiada wieloletnie doświadczenie w reprezentacji klientów w postępowaniach sądowych, obejmujące skomplikowane sprawy o wielowątkowym charakterze. Występuje jako obrońca w procesach karnych, reprezentuje także pokrzywdzonych, głównie podmioty będące ofiarami nadużyć. Wspiera podmioty z sektora prywatnego jak i publicznego oraz międzynarodowe korporacje w wewnętrznych postępowaniach wyjaśniających dotyczących wszelkiego rodzaju nadużyć, takich jak działanie na szkodę spółki, przekroczenie uprawnień, pranie pieniędzy, korupcja oraz wyprowadzanie majątku. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie w sprawach compliance. Przeprowadza audyty wewnętrznych procedur i polityk oraz analizy ryzyk regulacyjnych. Opracowuje i wdraża procedury wewnętrzne a także doradza w kwestiach przeciwdziałania nadużyciom oraz w obszarze cyberbezpieczeństwa. Wdraża systemy do zgłoszeń wewnętrznych i wspiera klientów w projektowaniu najlepszych rozwiązań związanych z ochroną sygnalistów. Jest autorem licznych publikacji prasowych, prelegentem na konferencjach i szkoleniach oraz prowadzącym zajęcia na studiach podyplomowych i szkoleniach specjalistycznych o tematyce compliance.

Współzałożyciel i Prezes Stowarzyszenia Praktyków Compliance. Posiada certyfikaty: Approved Compliance Expert, Approved AML Compliance Officer, Approved Whistleblowing Officer (AWBO) oraz Approved E/S/G Officer. Przed dołączeniem do Bird & Bird, doświadczenie zawodowe zdobywał w renomowanych polskich kancelariach prawnych. Przez ostatnie 4 lata kierował zespołami prawa karnego i compliance.

Partner konferencji

Whiblo.pl to platforma do zgłaszania nieprawidłowości, która umożliwia firmom bezpieczne i anonimowe przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach prawa. Zapewnia zgodność z ustawą o ochronie sygnalistów z 2024 roku, chroniąc tożsamość sygnalistów i przetwarzając dane zgodnie z RODO. Ułatwia dokumentowanie zgłoszeń i prowadzenie postępowań wyjaśniających, minimalizując ryzyko związane z nieprawidłowościami. Whiblo.pl cieszy się zaufaniem takich instytucji jak UOKiK czy Warta, wspierając je w zapewnieniu zgodności z ustawą.

Szczegóły organizacyjne konferencji

Konferencja rozpocznie się 29.10.2024 r. o godz. 9.20 i zakończy o godz. 15.05. Będzie złożona z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Konferencja przeznaczona jest do oglądania na żywo w ustalonym terminie. Osoby zapisane na konferencję dzień przed terminem otrzymają w osobnym mailu link do udziału. W trakcie konferencji jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem konferencji i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań eksperci odpowiedzą na jak największą ich liczbę.

Minimalne wymagania sprzętowe

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Szkolenia zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

https://sklep.infor.pl/pliki/6667.png

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

AUTORZY arrow_forward_ios

AUTORZY

close

Marcin Ajs, Rafał Barański, Paweł Dziekański, Katarzyna Gospodarowicz, Aleksander Kuźniar, Paweł Sawicki

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Wydawca

Infor PL S.A.

Data wydania

2024-10-29

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek, których wydawcą jest INFOR, wysyłka zostanie uruchomiona po złożeniu zamówienia. W przypadku książek innych wydawców, wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty